Support

IT support

IT-support

IT-support abonnements-typer:
Vi sælger IT-support som abonnement i to kategorier, support og drift.
Vælg abonnementstype og niveau med udgangspunkt i din virksomheds behov, ønsker og budget.  Regler og vilkår gælder. Der er minimums antal ved de forskellige abonnementstyper.
Kontakt os for hjælp til at finde den rigtige kategori for dig og din virksomhed.

Der er minimums antal ved de forskellige abonnementstyper:
Kontakt os for hjælp til at finde den rigtige kategori for dig og din virksomhed.
Med CJ IT’s support abonnement kender du den månedlige udgift til IT-support og får samtidigt garanti for kvalificeret support.
Med CJ IT’s drift abonnement kender du den månedlige pris på din IT-drift. Her er der også adgang til alle CJ IT’s specialister samt onsite support på kritiske fejl.

CJ IT’s specialist team:
CJ IT ApS er et stærkt team af Microsoft konsulenter, teknikere, designere, udviklere, IT-arkitekter og systemspecialister, som hver dag håndterer komplekse IT-løsninger for vores kunder i alle brancher. Det er din garanti for et kompetent specialist team til din virksomheds IT.
 
Systemkrav:
Denne løsning fra CJ IT ApS kræver kontraktlige forpligtelser.
Kontakt os for mere information.



IT-support abonnements-typer:

Vi sælger IT-support som abonnement i to kategorier - support og drift.

Service Support min. 5 enheder Drift min. 25 enheder
Fri telefonsupport Ja Ja
E-mailsupport via support@cj-it.dk Ja Ja
Support med opkobling til PC Ja Ja
Årlig statusmøde Ja Ja
1st level support Ja Ja
Fri telefonsupport Ja Ja
Onsite support ved slutbruger Nej Ja
Backupkontrol Nej Ja
2nd level support Nej Ja
Driftdag Nej Ja
3rd level support Nej Ja
Overvågnning af servere, firewall og netværk Nej Ja
Udskiftning / retablering af standard PC Nej Ja
Fri drift Nej Ja
Pris pr. enhed pr. md. + moms. 199,- kr. 499,- kr.
IT support på abonnement

IT-support på abonnement - uddybende forklaringer på:


Fri telefonsupport : 
Med telefonsupport kan du frit ringe for support inden for CJ IT’s åbningstider.
Opgaver der ofte udføres er brugersupport, nulstilling af passwords, fejl på PC, fejl på Office pakken eller lignende. 

E-mail support via support@cj-it.dk:
Med E-mail support kan du frit maile opgaver ind eller ønske et opkald indenfor et specifikt tidsrum.  Det er ideelt at sende visuelle fejlbeskrivelser som billeder.

Support med opkobling til workstation:
Fjernsupport med accept fra kunden.  CJ IT’s teknikere overtager brugerens PC og kan se problemet og hjælpe med at løse det.
CJ IT stiller software til fjernsupport til rådighed.
 
Årlig status, budget og investeringsmøde:
CJ IT afholder årligt et møde med kunden for at sikre sig, at kunden har den rigtige løsning, hvad der skal på budget for næste år, statistik og historik for året der er gået. 

Onsite-support ved slutbruger:
Udfordringer der ikke kan løses via fjern opkobling, kommer CJ IT til kundens lokation og afhjælper fejlen.  

Backup kontrol:
Hver måned tester CJ IT kundens backup ved at genskabe tilfældige filer, resultatet dokumenteres og mailes til kunden, der kan bruge dertil fremvisning for revisor, bestyrelse eller i forhold til GDPR.

1 hel månedsdag 7 timer:
Der kommer en CJ IT konsulent på kundens lokation og hjælper og vejleder brugerne. Konsulenten afhjælper også problemer og kan bruges til undervisning.

CJ IT overvåger kundens infrastruktur:
Overvågning af servere, firewall og netværk. Der er mange muligheder - men ofte overvåger CJ IT diskplads, service, hardware, netværk og kontakten til switche. 

Kvartalsvis statusmøde:
Møde med gennemgang af opgaver, kundens IT, ønsker og spørgsmål fra kunde.

Retablering og udskiftning af arbejdsplads:
Genskabelse af arbejdspladser ved køb af ny PC til eksisterende bruger eller ved geninstallering af eksisterende. 

Giv os et kald

Har du IT-udfordringer, du ikke kan løse, eller har du brug for en snak.
Ring på 33 60 11 90